האם זה משנה אל איזה יועץ פנסיוני אני פונה?

יותר ויותר אנשים מבינים כי הפנסיה שלהם היא בין הדברים החשובים ביותר בחייהם וזאת מכיוון שתודות לפנסיה אנו יכולים לפרוש מהעבודה ולחיות ללא עבודה ולא פחות חשוב מכך באיכות חיים גבוהה. אל אליה וקוץ בה, עולם הפנסיה הוא בין הדברים המסובכים ביותר הקיימים. מושגים כמו דמי ניהול או ריבית דריבית לא אומרים לנו כלום ולכן אנו מגששים באפלה בכל הקשור אל הפנסיה שלנו.

אז מה אנו יכולים לעשות בכדי להתגבר על הבעיה הזאת? אחד הצעדים החכמים ביותר שאתם יכולים לעשות הינו לפנות ליועץ פנסיוני. יועץ זה יבאר לכם את הדברים, יבחן את קרן הפנסיה שלכם ויוזיל לכם עלויות והכל בבחירת מסלולים וריביות המתאימים לכם באופן אישי.

מדוע כדאי לי לפנות אל יועץ פנסיה פרטי שלא עובד באף חברה?

עליכם לדעת כי יועץ פנסיוני טוב יכול לחסוך לכם עשרות ואף מאות אלפי שקלים לאורך כל תקופת החיסכון ולכן כה כדאי לפנות אליו. אך שימו לב, אנו ממליצים לכם לפנות אל יועץ פרטי ולא יועץ העובד בבנק או בחברת ביטוח. עליכם להבין כי יועץ פרטי חף משיקולים זרים ורואה את טובתכם ואת טובתכם בלבד והינו רשאי ואף מעדיף להשוות הצעות בין חברות הביטוח והפוליסות השונות ולבנות את התמהיל המותאם והטוב עבורכם.

לעומת זאת, ליועץ מוסדי יכולים להיות אינטרסים פנימיים והוא לא תמיד ייעץ לכם כמו שצריך. אז נכון שיועץ פרטי עולה יותר כסף אך הוא יכול להוזיל לכם את הקרן בצורה ניכרת. לכן אפשר לומר כי פניה אל יועץ פרטי היא הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות וכך אתם יכולים לישון בשקט בלילה בידיעה שהפנסיה שלכם מנוהלת כהלכה.

מדוע כדאי לי לקבל המלצות על היועץ הפנסיוני לפני שאני בוחר בו?

אין ספק כי יש משמעות אדירה לשאלה אל איזה יועץ אנו פונים בשביל הפנסיה שלנו, ככל שנפנה אל יועץ יותר טוב כך הפנסיה שלנו תהיה יותר זולה ויותר משתלמת. אז איך נבחר את היועץ הטוב בשוק? אתם חייבים לקבל המלצות על היועץ לפני שאתם בוחרים בו.

פנו אל היועץ ובקשו ממנו טלפונים של לקוחות אשר עבדו עמו בעבר ואז טלפנו לאותם לקוחות ושמעו מהם האם הם ממליצים על היועץ או לא. עוד דבר שאתם יכולים לעשות זה לחפש המלצות על היועץ באתרים באינטרנט בתנאי כמובן שאלו אתרים טובים ואמינים אשר אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

שימו לב לניסיון של היועץ הפנסיוני לפני שאתם שוכרים את שירותיו

עוד דבר שכדאי לכם לשים אליו לב זה כמה ניסיון יש ליועץ. ככל שהיועץ יותר מנוסה כך הוא ידע יותר כיצד לסייע לכם וכיצד להוזיל לכם את קרן הפנסיה שלכם. לא רק זאת אלא שהניסיון של היועץ מעיד על כך כי השוק מרוצה ממנו ולכן ניסיון הוא קריטי להחלטה שלכם באיזה יועץ לבחור.

שתפו עם חברים

עוד כתבות

דילוג לתוכן