האם כדאי לי לצאת לפרישה מוקדמת?

נאמר כי זכיתם בלוטו, האם תצאו לפרישה מוקדמת? אם כן אין בכלל שאלה שאם היינו יכולים לא היינו עובדים. אז מדוע לא כולם יוצאים לפרישה מוקדמת? בגלל שאין להם כסף להתקיים ללא עבודה. בסופו של דבר מעטים זוכים בפרס הראשון בלוטו או מקימים חברה שתאפשר להם לצאת לפנסיה מוקדמת ולכן אנשים רבים עובדים עד גיל הפנסיה ואף יותר מכך.

לכן בנוגע לשאלה האם כדאי לנו לצאת לפנסיה מוקדמת אנו חייבים לענות כי הדבר תלוי במצב הכספי שלכם. אם חשבון הבנק שלכם מאפשר לכם לצאת לפנסיה אזי עשו זאת ואם לא אזי חכו לגיל הפנסיה. אם אתם רוצים לצאת לפנסיה אתם חייבים אבל חייבים לעשות חשבון מקיף של ההכנסות וההוצאות שלכם ורק אז להחליט האם לצאת לפנסיה או לא וכך תבטיחו כי לא תצאו לפנסיה כשאין לכם אפשרות לחיות.

על מה אני צריך לחשוב אם אני יוצא אל פנסיה מוקדמת?

אם אתם רוצים לצאת אל פנסיה מוקדמת אתם חייבים לבחון לעומק את המצב הכספי שלכם אך לא רק. לצד זאת אתם צריכים גם לחשוב מה תעשו בפנסיה. אין דבר יותר מדכא מאשר לקום בבוקר ללא מטרה ולכן אתם חייבים לפתח תחביבים, לבלות עם הנכדים והמשפחה ולצאת לטיולים.

עליכם להבין כי מי שמשעמם לו ייכנס לדיכאון ולכן אתם חייבים כל הזמן לעשות דברים. אתם יכולים לעשות חוגים כמו קרמיקה או ציור ואתם יכולים לטוס כל כמה חודשים לחו"ל, כמובן בתנאי שיש לכם את האמצעים לעשות זאת. זכרו כי בפנסיה העולם נפתח לפניכם ואתם צריכים לנצל זאת לטובתכם האישית.

מה היתרונות של חיסכון מגיל מוקדם לפנסיה?

אם אתם רוצים לצאת לפנסיה אתם חייבים להבטיח כי קרן הפנסיה שלכם תאפשר לכם לעשות זאת. אז איך נבטיח זאת? אם כן אתם חייבים להבין כי עליכם לחסוך לפנסיה מגיל מוקדם מאוד.

לפנסיה מגיל מוקדם יש יתרון שהיא צוברת ריבית דריבית וכך המצב הכספי של הפנסיה שלכם הוא הרבה יותר טוב. לכן אם תתחילו לחסוך לפנסיה מיד לאחר הצבא ותתמידו בכך אתם תיהנו מהצלחה עצומה ומפנסיה מאוד מכובדת אשר תאפשר לכם לצאת לפנסיה בגיל מוקדם. מי שלא חוסך שלא יתפלא על כך שהוא מגיע לגילאי השישים ולא יכול לצאת לפנסיה ולכן תמיד אבל תמיד תחסכו לפנסיה מגיל צעיר.

שימו לב לדמי הניהול בפנסיה שלכם

עוד דבר שכדאי לכם לשים אליו לב למן הרגע הראשון שבו אתם פותחים תוכנית פנסיה זה דמי הניהול שתשלמו על הפנסיה. עליכם להבין כי בסופו של יום דמי הניהול שלכם יכולים להגיע למאות אלפי שקלים (תלוי בקרן הפנסיה שלכם) ולכן כדאי להתמקח ולהוריד מאוד את דמי הניהול וכך לשמור על הכסף שלכם.

שתפו עם חברים

עוד כתבות

דילוג לתוכן