מה אני צריך לעשות כאשר אני מזדקן?

בסופו של יום אף אחד לא יכול לרמות את שעון החול והזמן עובר ועובר כך שכולנו מזדקנים בסופו של דבר. על רקע זה עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות בזקנה ומה אנו צריכים לעשות כאשר אנו מזדקנים? אם כן כאשר אתם מזדקנים אתם חייבים קודם כל לחשוב על הבריאות שלכם וללכת לרופא אשר יבחן את מצבכם. לצד זאת אתם חייבים להחליט מה אתם עושים עם הזמן הפנוי שלכם שצץ בעקבות היציאה לפנסיה.

עליכם להבין שאם תשבו כל היום בבית אתם תהיו בבעיה קשה ולכן אתם חייבים למצוא תחביבים ותחומי עניין אשר יספקו לכם מטרה בחיים. אפשר להצטרף לחוג, לעבוד בגינה, לבשל, לאפות ולעשות כל דבר העולה בראשכם אשר יעניק לכם עניין וכיף. השמיים הם הגבול בזקנה ואת זאת אתם חייבים לזכור ולהבין אם אתם יוצאים לפנסיה או בכלל מזדקנים.

האם קשישים מפסיקים לחיות?

נתחיל איפה שסיימנו את הפסקה הקודמת והיא העובדה כי קשישים פשוט לא מפסיקים לחיות. אתם צריכים להבין כי בחיים הכול בראש וזאת ללא קשר לשאלה האם אתם בני עשרים או בני שמונים.

אם אתם מזדקנים אתם צריכים לעשות סוויץ' בראש ולהבין כי החיים רק מתחילים לכם. פתאום אתם לא צריכים ללכת לעבוד כל יום עשר שעות ואז יש לכם הרבה יותר זמן פנוי ואם אתם יודעים כיצד לנצל את הזמן הזה החיים שלכם יהיו מדהימים. הזקנה פותחת לנו אלף דלתות וכדאי לנו לנצל את הדלתות הללו מכיוון שהן פותחות לנו צוהר לחיים חדשים ומעולים שכמותם לא חיינו מעולם לפני הזקנה שלנו.

מדוע אי אפשר כל היום להיות רק עם הנכדים?

כאשר בני זוג או אדם בודד מזדקנים יש צפייה מהילדים שלהם כי הם יהיו כל היום עם הנכדים שלהם. אם כן אין ספק כי אין דבר יותר מהנה מנכדים אך הכול צריך להיות במידה.

אם אתם מזדקנים אתם בוודאי יודעים כי אתם רוצים לעשות עוד דברים חוץ מלהיות עם הנכדים ואת זאת יש להסביר לילדים שלכם. אם תהיו כל היום וכל הזמן עם הנכדים לא יישאר לכם זמן לעצמכם וזה כמובן מאוד חבל מכיוון שבזמן הזה אתם יכולתם לעשות דברים נפלאים. אם תסבירו זאת לילדים שלכם הם בוודאי יבינו ולכן אל תתביישו ואל תבלו את כל הזמן עם הנכדים שלכם.

האם בגיל השלישי אפשר לפתח זוגיות חדשה?

אם התאלמנתם או התגרשתם בגיל מאוחר אתם חייבים לדעת כי סצנת הדייטים לגיל השלישי חיה ובועטת. עליכם להבין כי בגיל השלישי אתם יכולים להתחיל זוגיות חדשה ממש כמו בני שלושים או ארבעים ולכן כדאי לכם לחשוב על האופציה של זוגיות שנייה או שלישית בגיל השלישי.

שתפו עם חברים

עוד כתבות

דילוג לתוכן